Předplacená údržba
DPS lokální podpora pro aktivní předplacenou údržbu licencí znamená aktualizaci software, nové verze a další výhody pro uživatele.
Subscription Services
Předplacená údržba licencí software
Předplacená údržba představuje nejlepší a nejrozsáhlejší servisní řešení pro software. Údržba software slouží k aktualizaci produktu a přináší celou řadu dalších služeb a benefitů. Jedná se o časově omezenou službu, jejíž trvání je standardně dvanáct měsíců. Předplacená údržba je dodávána vývojářem produktu, společnostmi SolidWorks a SolidCAM. Zákazník využije především:
► Zákaznický portál – obsahuje správu licencí SOLIDWORKS a servisních požadavků
► Znalostní báze – SOLIDWORKS knowledge base
► MySolidWorks – komunitní portál pro uživatele
► Bezpečnost – aktualizace software pomocí balíčků Service Pack s novými funkcemi
► Panel správce – centrální monitorování stavu licencí SolidWorks a PC uživatelů
► Rozšíření – materiály pro simulace, vzhledy pro vizualice a normalizované součásti
► Beta verze – testování nově vytvořených verzí SolidWorks před uvedením
► Vývoj software – zadávání požadavků na vývoj nových funkcí SolidWorks
Předplacená údržba software není povinná. Není nutné končící údržbu software prodlužovat. Při obnovení (backdating) a prodloužení údržby software je nezbytné uhradit poplatky za všechny údržby, které byly případně vynechány (max. 36 měsíců zpět).
Lokální technická podpora
Spolu se předplacenou údržbou software máte přístup k rozsáhlé technické podpoře našich specialistů, pro další informace o nabídce podpory a servisních služeb kontaktuje naši technickou podporu:
► DPS helpdesk online podpora a telefon 596 113 300
► DPS asistent a vzdálená podpora
► DPS zákaznický portál a báze znalostí
► DPS tools požadavky na strojnické knihovny a makra pro SOLIDWORKS
► Nové verze software a servisní balíčky ke stažení
► Podpora prodloužení údržby software
► Servisní služby pro IT technologie, instalace, implementace a upgrade software
nejsou součástí ceny prodloužené údržby software
Komunitní portál pro uživatele
Nejlepší zdroj informací pro uživatele SOLIDWORKS:
► MySolidWorks Standard – exkluzivní účet je určený uživatelům s předplacenou údržbou SOLIDWORKS. Poskytuje více než 600 úvodních školicích videí a celosvětovou síť výrobců, kteří vám mohou pomoci doplnit CAD modely pro vaše návrhy.
► SOLIDWORKS Trial – máte zájem otestovat poslední verzi? Vyzkoušejte SOLIDWORKS Premium live on-line (včetně MBD a Visualize) prostřednictvím portálu MySolidWorks.
► MySolidWorks CAD Models – vyhledání, prohlížení a stahování tisíce CAD modelů z obsahu 3D ContentCentral přímo v portálu MySolidWorks.
Benefity pro uživatele
Certifikace SOLIDWORKS
Certifikace CSWA (Certified SolidWorks Associate) a CSWP (Certified SolidWorks Professional) jsou světově uznávaným dokladem o znalosti produktu SolidWorks. Zákazníci s předplacenou údržbou mohou složit jednu certifikační zkoušku zdarma.
Co je součástí ceny předplacené údržby SOLIDWORKS?
Aktivní licence SOLIDWORKS Visualize Standard
Snadné a rychlé vytváření fotorealistckých obrázků z 3D dat. Platí pro verzi SOLIDWORKS Professional a Premium.
Aktivní licence SOLIDWORKS CAM Standard
Obrábění CAM, integrované do každé verze SOLIDWORKS.
Aktivní strojnické knihovny DPS Tools
Strojnické knihovny a aktualizovaný Toolbox ČSN pro každou verzi SOLIDWORKS.
Jakou podporu získává uživatel?
DPS technická podpora
Spolu se předplacenou údržbou produktu získává zákazník prémiovou péči s lokání technickou podporou.
DPS zákaznický portál
Zadávání a sledování vlastních požadavků spolu s přístupem do báze znalostí.
DPS asistent
Vzdálený přístup vyřeší požadavky přímo na vašem počítači.
DPS today
Aktuality a novinky spolu s technickými tipy.
DPS tools
Strojnické knihovny a Toolbox pro váš SolidWorks.
DPS školení
Zvýhodněná nabídka školení uživatelů pro software v naší nabídce.