Aktualizace softwaru je postup, při kterém je do počítače instalována nejnovější verze software. Provádí se buď z důvodů implementace vyšší funkčnosti, bezpečnosti, opravy chyb nebo z důvodu přechodu na novou verzi software (upgrade), která obvykle poskytuje novou funkcionalitu a vlastnosti.
Možnosti aktualizace softwaru:
A) Zadání požadavku na technickou podporu DPS na nejnovější verzi >>
B) V aplikaci SOLIDWORKS z menu nabídky „Zjistit aktualizace“ se spustí „Manažer instalací“ >>
C) Stažení „Manažera instalací“ z Customer portálu >>
D) Stažení instalačního balíčku SOLIDWORKS pomocí „Manažera instalací“ >>
E) Stáhněte si instalační balíček DraftSight >>
VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
DPS Software CZ neodpovídá za chyby vzniklé neodbornou instalací software, špatnou obsluhou počítače, za chyby vzniklé úpravami software a působením počítačových virů. Veškeré aktualizace software jsou na vlastní riziko uživatele, který odpovídá za případné porušení licenční smlouvy k produktům. Uživatel je povinen si před aktualizací software zálohovat nainstalované aplikace včetně souborů a dokumentů. Pro úspěšný postup při aktualizaci vyhledejte odbornou pomoc a kontaktujte technickou podporu DPS >>
A) Požadavek na nejnovější verzi SOLIDWORKS
Pro stažení instalačního balíčku aktuální verze SOLIDWORKS si zadejte požadavek na technickou podporu DPS helpdesk. Veškeré aktualizace software jsou na vlastní riziko uživatele.
B) Stažení Manažera instalací přímo ze SOLIDWORKS
Menu Nápověda SOLIDWORKS
V aplikaci SOLIDWORKS z menu nabídky „Zjistit aktualizace“ se spustí „Manažer instalací“ SOLIDWORKS.
Po vybrání verze SOLIDWORKS (např. SP2.0) se stáhne aktuální „Manažer instalací“ na Váš počítač.
C) Stažení Manažera instalací z Customer portálu SOLIDWORKS
K čemu slouží účet na Customer portálu?
Zákaznický účet SOLIDWORKS slouží k přihlášení na „Zákaznický portál“ a služby MySolidWorks. Na těchto webových stránkách máte přístup k podpoře, výukovým lekcím, administraci licencí nebo ke stažení instalačních souborů.
Co budu potřebovat?
Pro založení účtu je potřeba vaše e-mailová adresa a licenční číslo SOLIDWORKS.
Jaký je postup na založení účtu?
Do internetového prohlížeče zadejte adresu www.solidworks.com, poté klikněte na ikonku přihlášení a vyberte „SW Customer portal“:
Potom si můžete změnit jazyk na „Čeština“ a vyberete „Vytvořte SOLIDWORKS ID“:
Zadejte Vaši e-mailovou adresu, sériové číslo SOLIDWORKS. A vyberete tlačítko „Další >“
Potvrdíte „ANO“ údaje o Vaší společnosti a v dalším kroku vyplníte a potvrdíte údaje o sobě.
Tímto jste zaregistrováni a na Váš email přijde potvrzovací zpráva. Po přihlášení na Customer portál vyberte z nabídky Stáhnout „Stažení a aktualizace“.
Stáhněte si „Manažer instalací“ po vybrání verze SOLIDWORKS (např. SP2.0)
D) Stažení instalačního balíčku SOLIDWORKS
Pomocí následujícího postupu získáte kompletní balíček instalací SOLIDWORKS.
1. Spuštění Manažera instalací SOLIDWORKS
Na úvodní obrazovce vyberete poslední možnost „Stáhnout a sdílet všechny soubory…“ a kliknete na tlačítko s šipkou Další.
2. Zadání sériového čísla
V tomto kroku zadáte sériové číslo SOLIDWORKS zadáte sériové číslo SOLIDWORSK s platnou údržbou a kliknete na tlačítko s šipkou Další.
3. Složka pro stahování
V tomto kroku můžete změnit složku pro stažení, odsouhlasíte licenční podmínky a vyberete Stáhnout.
E) Stažení instalačního balíčku DraftSight
Při upgradu software DraftSight Enterprise na novou verzi je nutné současně aktualizovat licenční server. Pro stažení aktuální verze licenčního serveru SNL si zadejte požadavek na technickou podporu DPS helpdesk.
Veškeré aktualizace software jsou na vlastní riziko uživatele.