Přeskočit na obsah

Péče o zákazníky

DPS helpdesk řeší požadavky zákazníků s veškerou péčí a v co nejkratším čase. Podpora je poskytována přednostně zákazníkům, kteří mají aktivní předplacenou údržbu software.

DPS helpdesk > Požadavek na technickou podporu

  • Děkujeme! Váš požadavek byl úspěšně vytvořen.
  • V doručené poště Vašeho e-mailu se objeví potvrzení s číslem požadavku a stavem řešení.
  • Řešení požadavku probíhá e-mailem, telefonicky nebo pomocí vzdáleného přístupu k počítači uživatele.

Požadavek na technickou podporu

Zadejte si požadavek na technikou podporu.
Ve vašem e-mailu se objeví potvrzení s číslem požadavku.

Přehled ochrany osobních údajů
DPS Software CZ

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.