Technická podpora
Péče o zákazníky
Obraťte se přímo na nás. Zadejte své požadavky do formuláře podpory DPS helpdesk.
Zákaznický portál
Vstup do znalostí báze a přímé sledování požadavků na podporu pomocí uživatelského účtu.
Vzdálená podpora
Řešení problémů a podpora softwarových aplikací přes vzdálené připojení k počítači.
Systémové požadavky
Systémové požadavky na hardware, grafické adaptéry a operační sytém počítače.
Údržba licencí
Obnovení předplacené údržby licencí software se zajištěnou technickou podporou.
Licencování software
Softwarové aplikace jsou nabízeny s různými typy licencí, které se liší způsobem použití i cenou.
Legalizace software
Neoprávněné užívání aplikací, které jsou chráněny autorskými právy a nelegální software.
3DEXPERIENCE ID
Vytvořte si univerzální účet 3DEXPERIENCE ID pro přístup ke zdrojům SolidWorks.
eDrawings ke stažení
Samostatná aplikace, která umožňuje prohlížet nebo tisknout soubory SolidWorks a DraftSight.
Zdarma ke stažení
Užitečný software, příručky, návody, knihovny a ovladače ke stažení.