Přeskočit na obsah
DPS » Novinky » Aktuality » Často kladené otázky

Často kladené otázky

    Co dělá DPS v režimu nouzového stavu?

    Sledujeme vývoj situace týkající se koronaviru prostřednictvím mnoha důvěryhodných informačních zdrojů. Abychom chránili naše zákazníky, partnery a zaměstnance, omezujeme mezinárodní a vnitrostátní cestování. Zároveň vyžadujeme, aby zaměstnanci pracovali z domova spolu s dalšími opatřeními.

    Jak probíhá zákaznická podpora DPS?

    Provedli jsme několik testů naší technické podpory pro zákazníky v ČR z různých v regionů. Náš technický i obchodní tým je dobře připraven k plnění svých úkolů při vzdálené práci. Jsme přesvědčeni, že náš systém může i nadále plně technicky podporovat požadavky našich zákazníků.

    Očekáváte nějaké přerušení v poskytování služeb?

    Ne, v této fázi neočekáváme žádný přímý dopad na zákazníky a uživatele SOLIDWORKS v důsledku naší reakce na situaci. Pokud se situace změní, budeme zákazníky informovat emailem, telefonicky a dalšími informačními kanály.

    Více informací k vašim požadavkům a technické podpoře:

    Přehled ochrany osobních údajů
    DPS Software CZ

    Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

    Nezbytně nutné soubory cookies

    Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.