Přeskočit na obsah

Péče o zákazníky

DPS helpdesk řeší požadavky zákazníků s veškerou péčí a v co nejkratším čase. Podpora je poskytována přednostně zákazníkům, kteří mají aktivní předplacenou údržbu software.

DPS helpdesk > Online formulář

  1. Vyplňte formulář požadavku na technikou podporu.
  2. V doručené poště Vašeho e-mailu se objeví potvrzení s číslem požadavku a stavem řešení.
  3. Řešení požadavku probíhá e-mailem, telefonicky nebo pomocí vzdáleného přístupu k počítači uživatele.

Požadavek na technickou podporu
Název požadavku *  
Vyberte si kategorii *   
Komentář   
Jméno  
Příjmení *  
Telefon*  
Firemní e-mail *  
Status   
Priority   
Příloha   Připojit »
Každý soubor může mít velikost až 20 MB.
Opište kód 
Loading...

       
Odeslání formuláře je vždy potvrzeno e-mailem.
Přehled ochrany osobních údajů
DPS Software CZ

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.