Společnosti jsou pod neustálým konkurenčním tlakem nuceny stále přizpůsobovat měnícím se tržním nárokům. Všechny tyto aspekty si žádají plné využívání informací o produktech a výrobních procesech podniku. Přesto jsou často v mnoha společnostech informace rozptýleny v několika systémech, databázích a pracovních stanicích. Často existuje minimální propojení těchto informačních systémů v oblastech spojených s vývojem a výrobou produktů.
Obvyklým řešením je použití správy dat SOLIDWORKS PDM s archívním serverem ve firemní síti. Novým moderním řešením je pořízení správy dat jako cloudové služby, kde je týmová spolupráce a jednotná správa dat v cloudu přístupná odkudkoliv. Zejména malé a střední podniky mohou těžit ze všech výhod cloudové platformy 3DEXPERIENCE Works a posunout se vpřed v procesu digitální transformace.
Výhody nasazení platformy 3DEXPERIENCE Works:
- rychlost nasazení cloudových aplikací
- nízké celkové náklady TCO
- žádné servery a IT management
- bezpečné uložení dat
- dostupnost uživatelům odkudkoliv 24/7
Bezpečná cloudová správa dat PLM
Pomocí cloudové správy dat PLM jsou zaznamenávány, spravovány a dodávány správné informace o výrobku správným uživatelům ve správném kontextu. Správa dat řídí veškerou dokumentaci i požadavky a poskytuje uživatelům okamžitý přístup online. Správa dat také umožní použití multi-CAD nástrojů a funkcí, stejně jako autorizaci s vyzvednutím a odevzdáním souborů a řízení revizí pomocí lifecycle. Fultextové vyhledávání včetně grafického umožňuje kdykoliv a odkudkoliv přistupovat k informacím o produktech a výrobních procesech. Funkce zabezpečení a správy chrání práva duševního vlastnictví každého účastníka životního cyklu výrobku prostřednictvím řízení rolí a přístupových oprávnění.
Nabízené řešení:
3DEXPERIENCE PDM SaaS – cloudová správa dat pro 3D CAD SOLIDWORKS
Plánování a řízení projektů
Funkce pro plánování a řízení procesů, které zajišťují schéma a obsazení realizačního týmu pro konkrétní projekt, rozpracuje proces na dílčí úkoly a následně kontroluje a dohlíží na jejich plnění spolu s informacemi o produktech. Funkce pro workflow podnikům umožňují vytvářet, spravovat a provádět automatizované pracovní procesy, při kterých se využívají se osvědčené postupy specifické pro danou společnost.
Nabízené řešení:
Project Planner – plánování projektů na cloudové platformě pro projektové manažery.