Přeskočit na obsah
DPS » Novinky » Aktuality » Často kladené otázky

Často kladené otázky

    Co dělá DPS v režimu nouzového stavu?

    Sledujeme vývoj situace týkající se koronaviru prostřednictvím mnoha důvěryhodných informačních zdrojů. Abychom chránili naše zákazníky, partnery a zaměstnance, omezujeme mezinárodní a vnitrostátní cestování. Zároveň vyžadujeme, aby zaměstnanci pracovali z domova spolu s dalšími opatřeními.

    Jak probíhá zákaznická podpora DPS?

    Provedli jsme několik testů naší technické podpory pro zákazníky v ČR z různých v regionů. Náš technický i obchodní tým je dobře připraven k plnění svých úkolů při vzdálené práci. Jsme přesvědčeni, že náš systém může i nadále plně technicky podporovat požadavky našich zákazníků.

    Očekáváte nějaké přerušení v poskytování služeb?

    Ne, v této fázi neočekáváme žádný přímý dopad na zákazníky a uživatele SOLIDWORKS v důsledku naší reakce na situaci. Pokud se situace změní, budeme zákazníky informovat emailem, telefonicky a dalšími informačními kanály.

    Více informací k vašim požadavkům a technické podpoře:

    Přehled ochrany osobních údajů
    DPS Software CZ

    Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

    Nezbytně nutné soubory cookies

    Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.

    Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.