Menu Zavřeno

Helpdesk řeší požadavky klientů

Řešení požadavků technické podpory je poskytováno certifikovanými specialisty přednostně klientům, kteří mají aktivní předplacenou údržbu software.

Odeslat požadavek na technickou podporu

Požadavek
Název požadavku *  
Popis   
Jméno *  
E-mail *  
Vyberte kategorii   
Status   
Priority   
Příloha   Attach files
Each of your file(s) can be up to 20MB in size.
   

Odeslání formuláře je vždy potvrzeno a zároveň e-mailem zasláno přijetí s číslem požadavku. 

Rádi byste se dozvěděli více? Naši odborníci vám rádi pomohou na našem telefonním čísle v pracovních dnech od 9 do 15 hod. Na vyžádání vám zavoláme zpět.

Kontakt pro e-mailovou komunikaci
Technická podpora:  helpdesk@dps-software.cz

Zadat nový požadavek e-mailem
Technická podpora:  support@dpsdesk.zohodesk.com

Customer Portal SOLIDWORKS
Poslední update software a balíček Service Pack jsou ke stažení na Customer Portálu. Pokud máte aktivní předplacenou údržbu naleznete v sekci Download soubory ke stažení. V případě potřeby odborné pomoci si zadejte nový požadavek na technickou podporu.