Přeskočit na obsah

Péče o zákazníky

DPS helpdesk řeší požadavky zákazníků s veškerou péčí a v co nejkratším čase. Podpora je poskytována přednostně zákazníkům, kteří mají aktivní 1. předplacenou údržbu software.

DPS helpdesk > Online formulář požadavku


Požadavek na podporu
Název požadavku *  
Popis   
Jméno  
Příjmení *  
Firemní e-mail *  
Vyberte kategorii   
Status   
Priority   
Příloha   Attach files
Each of your file(s) can be up to 20MB in size.
Opište kód 
   
Odeslání formuláře je vždy potvrzeno e-mailem

Technická podpora tel. 596 113 300

Rádi byste se dozvěděli více? Naši odborníci z podpory vám rádi pomohou na našem telefonním čísle v pracovních dnech od 8 do 16 hod.

Customer Portal SOLIDWORKS

Update software a balíček Service Pack jsou ke stažení na Customer Portálu. Pokud máte aktivní předplacenou údržbu naleznete v sekci Download soubory ke stažení. V případě potřeby odborné pomoci si zadejte nový požadavek na technickou podporu.