Menu Zavřeno


HELPDESK

Technická podpora je poskytována certifikovanými specialisty především klientům, kteří zakoupili předplacenou podporu pro software v naší nabídce.

Máte dotazy? Zeptej se nás! Náš tým odborníků z oblasti strojírenství a výroby je k dispozici k zodpovězení jakýchkoli dotazů týkající se software SOLIDWORKS a propojených řešení.

Helpdesk se věnuje zákazníkům v pracovních dnech, pondělí až pátek, od 8 do 16 hodin. Vyčkejte prosím na odpověď do 24 hodin. Nabízíme vám možnost přijetí požadavku zákazníka v pracovní i mimopracovní době. Vše v závislosti na sjednaných podmínkách nebo servisní smlouvě.

Nabídka technické podpory:

  • Zadávání požadavků přes web a vzdálený přístup 
  • Řešení požadavků na software a hardware
  • Implementace rychlého startu
  • Konzultace osvědčených nastavení
  • Odborné školení a workshopy
  • Výukové programy a videa
  • Certifikovaní specialisté

Připojte se k relaci technické podpory ZOHO Assist pouze s lidmi, které znáte a důvěřujete jim! Klikněte na ikonu a zavoláme Vám Session ID.

 

Kontakt pro e-mailovou komunikaci
Technická podpora:  info@dps-software.cz

Zadat nový požadavek e-mailem
Technická podpora:  support@dpsdesk.zohodek.com

Zadat nový požadavek



Požadavek
Název požadavku *  
Popis   
Jméno *  
E-mail *  
Vyberte kategorii   
Status   
Priority