Přeskočit na obsah

Technická podpora

Péče o zákazníky

Obraťte se přímo na nás. Zadejte své požadavky do formuláře podpory DPS helpdesk.

Zákaznický portál

Vstup do znalostí báze a přímé sledování požadavků na podporu pomocí uživatelského účtu.

Vzdálená podpora

Řešení problémů a podpora softwarových aplikací přes vzdálené připojení k počítači.

Systémové požadavky

Systémové požadavky na hardware, grafické adaptéry a operační sytém počítače.

SUBSCRIPTION A PODPORA

Údržba licencí

Obnovení předplacené údržby licencí software se zajištěnou technickou podporou.

PLATNOST LICENCÍ

Licencování software

Softwarové aplikace jsou nabízeny s různými typy licencí, které se liší způsobem použití i cenou.

OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV

Legalizace software

Neoprávněné užívání aplikací, které jsou chráněny autorskými právy a nelegální software.

ÚČET 3DEXPERIENCE

3DEXPERIENCE ID

Vytvořte si univerzální účet 3DEXPERIENCE ID pro přístup ke zdrojům SolidWorks.

Prohlížeč

eDrawings ke stažení

Samostatná aplikace, která umožňuje prohlížet nebo tisknout soubory SolidWorks a DraftSight.

DOWNLOAD

Zdarma ke stažení

Užitečný software, příručky, návody, knihovny a ovladače ke stažení.